12.02.2015

konkurs walentynkowy






Ja :) czyli blog Na Gazie  

oraz kanał 

Polsat Food NETWORK


chcielibyśmy zaprosić was do walentynkowego konkursu  z   ,,Kulinarnymi  podróżami  z Guyem Fierim”  -  w tle :) 

emisje tego ciekawego programu można oglądać codziennie o 12:00 i 23:00 na kanale POLSAT Food Network .




Zadanie konkursowe jest bardzo proste :))
`
Wymyśl POTRAWĘ od SERCA dla  TWOJEGO  FACETA  lub TWOJEJ KOBIETKI   może to być śniadanie , obiad , deser czy kolacja - wybór należy do was :) 

Przyślij przepis wraz ze zdjęciem na adres olesianagazie@gmail.com  w tytule e-mail wpisz 

"KONKURS WALENTYNKOWY"



* organizatorem konkursu jestem ja czyli blog Na Gazie 

* konkurs trwa od 12 lutego do 22 lutego do godziny 23.59 

* nagrody w konkursie sponsoruje i wysyła POLSAT FOOD NETWORK 

* zachęcam do polubienia fanpage sponsora konkursu

 https://www.facebook.com/polsatfoodnetwork/timeline

  oraz mojego 

 https://www.facebook.com/NaGazie?ref=tn_tnmn 

* wybiorę dwoje zwycięzców do pięciu dni od zakończenia konkursu 

* zwycięzcy zostaną poinformowani droga e-mail 

* zdjęcia konkursowe będą publikowane na moim FB w albumie konkurs walentynkowy 




A teraz przyjemniejsza część postu :) 



NAGRODY :

* za zajęcie 1 miejsca 



 koc piknikowy



                                           
 minutnik

+

NAGRODA NIESPODZIANKA



* za zajęcie 2 miejsca




 lunch box 




minutnik 



Zapraszam do zabawy Olesia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

skrobnij do mnie :)