27.06.2012

ŚLEDŹ POD PIERZYNKĄ



U mnie w domu robi się właśnie takiego śledzia :)od dziś :) jest mocno przerobiony praktycznie na sałatkę ... 
moja mama robiła podobnie bez paru dodatków , otóż ja dodatkowo "stuningowałam" mojego śledzia ooo:
kukurydzę z puszki , groszek konserwowy , seler gotowany , ogórek kiszony oraz jabłko - tak u mnie w domu nie dawało się jabłka do tej sałatki ... nie wiem dlaczego hmm ..a właśnie jabłko dopełniło smak tej idealnej pierzynki:)



UGOTOWANE SKŁADNIKI :

  • 6 małych młodych ziemniaków
  • 6 małych młodych marchewek
  • kawałek selera
  • 7 jaj

SUROWE SKŁADNKI:

  • 5 płatów śledziowych "matjas"
  • 2 jabłka ze skórką
  • 2 małe cebule
  • pół szklanki groszku konserwowego
  • pół szklanki kukurydzy konserwowej
  • 6 ogórków kiszonych
  • średni majonez
  • sól
  • pieprz

warzywa ścieramy na tarce o grubych oczkach i układamy warstwowo :

*ZIEMNIAKI
*SÓL + PIEPRZ
*MAJONEZ
*JABŁKO
*ŚLEDŹ
*CEBULA
*MAJONEZ
*OGÓREK KISZONY
*MARCHEW
*GROSZEK KONSERWOWY
*SELER
*MAJONEZ
*SÓL+PIEPRZ
*JAJKO
*KUKURYDZA KONSERWOWA
*ZIEMNIAKI
*MAJONEZ
*SÓL+PIEPRZ
*JABŁKO
*ŚLEDŹ
*CEBULA
*OGÓRKI KISZONE
*MAJONEZ
*JAJKO

Smacznego:)

10 komentarzy:

  1. hihihi u ciebie śledź, a u mnie jabłka pod pierzynką;)
    uwielbiaaaaammmmmm śledziki:) pycha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o lece do ciebie popatrzec :) ja tez lubie sledzie w kazdej postaci:)
      pozdrawiam

      Usuń
  2. Uwielbiam takie stuningowane przepisy. Sałatka pycha :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przepyszna :) wlasnie sie objadam :)
      pozdrawiam

      Usuń
    2. tez lubie:) wogole uwielbiam salatki z majonezem:)
      pozdrawiam

      Usuń
  3. na zdjęciach wygląda ten śledzik tak smakowicie, że pewnie bym się na niego skusiła choć nie należy on do moich ulubieńców :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapraszam na sledzika:) ja lubie sledzie w kazdej postaci:)
      pozdrawiam

      Usuń
  4. U mnie pod pierzynką wygląda zupełnie inaczej (z jabłkiem, kiszonymi ogórkami, cebulą i czymś tam jeszcze;0)
    Ta wersja wydaje się być na prawdę interesująca;)

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie tez sie robilo troche inaczej , ta wersja jest bogatsza i moim zdaniem smaczniejsza;)
      rowniez pozdrawiam

      Usuń
  5. My relatives all the time say that I am killing my time here at web, however I
    know I am getting knowledge all the time by reading such pleasant articles or reviews.


    Feel free to surf to my weblog - diets that work for women

    OdpowiedzUsuń

skrobnij do mnie :)